Nu jävlar.

Köpte gymkort tidigare i veckan och igår körde jag första passet. Är taggad som tusan på att få bättre kondis och komma tillbaka i den form man var förut.
Alla muskler man hade har sen länge tynat bort men nu jävlar ska dem byggas.I och med att jag var sjuk i sommar och inte jobbade nånting tog kroppen ordentligt med stryk.
Vet att jag mår mycke bättre när jag tränar regelbundet, både fysiskt och psykiskt. Får på köpet också vettigare matvanor då man vill få ut de mesta av träningen.
 
Igår var alltså första passet, körde 2,5 timma med fokus på lår, baksida armar och övre rygg
Känns att de tagit idag. Ikväll blire ett pass med mer fokus på kondis och framsida armar, bröst och mage.
Bara att tagga till!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du är grym kvinna, snart är jag också tillbaka i gymmet. Vi får ta ett träningspass tillsammans när du kommer hem.

2012-09-17 @ 16:22:49
URL: http://www.flickr.com/photos/mikaelaastrom/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
stats.blogg.se