It wont even show, how far love can go.

Ny vecka nya tag. Studenten närmar sig med stor steg, klurar på arbetsproverna till högskolan och taggar sommaren och att äntligen efter fyra år på gymnasiet få skrika "fy fan vad jag är bra" på flaket.

Mitt mål just nu är att gå vidare att gå framåt, bli starkare och säkrare. Men hur lätt är det när det förflutna drar i en gång efter gång. Försöker ta en dag i taget och ett steg i taget.
Är oerhört stolt över att jag orkat diska lite idag iallafall, när all disk är borta ska jag fira banne mig!

Imorgon blire skola igen, gött med kort dag då man slutar halv två. Då blire ut och boka lokal till Feministiskt Självförsvars passet jag och Jennifer ska hålla den 11 Mars. Mer info om det kommer snart!



Dagens låt: Slade - Everyday

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tagga öppet pass, kan bli riktigt bra! =)



Fina, underbara vän- finns alltid här, oavsett vad det gäller <3

2012-01-24 @ 09:17:05
URL: http://abrokenheartedprincess.wordpress.com
Postat av: Jennifer

Tagga öppet pass, kan bli riktigt bra! =)



Fina, underbara vän- finns alltid här, oavsett vad det gäller <3

2012-01-24 @ 09:17:16
URL: http://abrokenheartedprincess.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
stats.blogg.se