Första dagen.


Har bott i Göteborg i tre dagar nu. Idag var första dagen på Textilskärarakademin där jag kommer läsa Mönsterkonstruktion med Sömnad i ett år. Satt på bussen imorse och ju närmare jag kom min hållplats ju mer illa började jag må. Så sjukt nervös, det var inte små fjärillar som fladdrade i magen utan fjärillar som kaskad spydde i ren panik.
Men första dagen gick bara bra och jag längtar att få komma igång med utbildningen på riktigt!
Hyr ett rum i Sävedalen, med egen ingång och uteplats, börjar redan kännas som hemma. Självklart är de konstigt att inte ha alla kära vänner så nära som man brukar och än har jag nog inte riktigt fattat att jag flytta till en stad där jag inte känner nån och alla dem man älskar oh hatar allra mest är över 100mil bort. OM några dagar har de kanske sjunkigt in.




Kommentarer
Postat av: Syrran

Du har ju bara 30 mil bort,kan komma rätt ofta:)

Miss u!<3

Kram

2012-08-22 @ 20:44:10
URL: http://jennifermarklund.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
KLicka för feed
stats.blogg.se