You're the lullaby, singing me to sleep

Efter ett lov fult av flängande och kreativitet , landa jag hemma i lägenheten för nån timme sedan.
Har spenderat delar av mitt lov i Lycksele, Ume, Skellefteå, Vännäs och Stockholm.
Känner att en vecka lov till hade gärna behövds. Längtar tills skolan är slut och man kan påbörja ett nytt liv. Samtidigt ser jag restuppgifterna växa på hög i och med att dagarna till studenten minskas.

Men det är mycket roligt som händer nu och jag vill inte sitta still. Imorgon blire tillbaka till Vännäs och förhoppningsvis träffa massa peppade ungdommar som vill starta upp en Ungvänsterklubb och på onsdag åker jag vidare till Umeå och tillsammans med två grymma feminister ska vi lära ut självförsvar till alla tjejer på Umeå Internationella Gymnasium.



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Kul, vad gjorde du i Stockholm?

Kramar<3

2012-04-16 @ 22:53:21
URL: http://jennifermarklund.wordpress.com
Postat av: Jennifer

Åh, vad kul!=)

Var det steg 3?



saknar dig med!<3

2012-04-16 @ 23:00:17
URL: http://jennifermarklund.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
stats.blogg.se