Stady as she goes

Efter middag med Emma travade jag mot Hälsostudion för att testa Zumba för första gången.
Riktigt roligt faktiskt!
Fick en skön självförtroende-boost efter passet då ledaren kom fram och sa att jag var jätte duktig och undrade om jag dansa mycket då hon tyckte jag verkade som proffsig. Så nu är man taggad på gå på fler pass!



Brukar vara duktig på hålla koll på mitt horoskop i alla möjliga tidningar (läs: jag är vidskeplig) detta läste jag just ur senaste Veckorevyn:

"Du gillar debatter och disskutioner och planeten Mars influenser gör dig extra het på gröten.
Din energinivå är hög och du ger dig på flera projekt samtidigt,
dock med varierande resultat.
Fokusera på dina uppgifter för tankarna har en förmåga att vandra iväg mot en speciell person"


Kunde det stämma bättre ?
Ska lyda mitt horoskop och fokusera på mina uppgifter, för nu ska jag skriva klart projektplanen



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åh, vad roligt! :) Längtar till jag får komma igång med träningen :)

2011-09-28 @ 12:41:14
URL: http://abrokenheartedprincess.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
stats.blogg.se