Praktikanten

Kom för en tio minuter sen hem efter en låång första praktikdag. Har praktik fram tom. V.47
Blir upp om några timmar och ta sig till Lövånger med ny energi. Gör min praktik hos Sanna Ljung kolla in hennes hemsida : susannaljung.se och trivs hittills väldigt bra.
Vi drog en sväng till Umeå under kvällen och hörde på en föreläsning av Per Holknekt, som är bla. skaparen bakom märket Odd Molly. Så dagensvisdoms ord är : Våga säga Ja och uppskatta det du har!



Slänger in en bild på en tant också. Eftersom jag iprincip alltid tar bussen överrallt(även nu till Lövånger) och fått favoritplatser så måste jag erkänna att som den lilla tanten i mig blir lite ledsen och upprörsd någon sitter på min plats i bussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
KLicka för feed
stats.blogg.se