Det känns som jag har vinter i hjärtat

Gammkroppen klagar. Haft ont i lederna sedan jag var liten och testades för barnreumatism när jag var mindre, negativ vilket jag är glad över. Men på senare år har det blivit värre och det går inte en vecka utan att jag har ont. Mer eller mindre var och varannan dag skriker lederna på mig.
Om nån vecka har jag tid på Vårdcentralen och ska kolla upp det igen. Har reumatism i släkten så om det är såhär nu vill jag inte bli gammal och grå med den här kroppen. Hoppas jag kan få nå tips och trix av läkarn och att dem kan komma fram till vad det beror på.

Nu blire att värma alla riskuddar jag har i lägenheten och krypa ner under täcket framför nån skräckis ihopp om att värken släpper.

Massage står högsupp på önskelistan i jul




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
stats.blogg.se