Fight

Idag kom ännu ett paket med tyg, ett viscose tyg i lite ljusare grönfärg den här gången. Imorgon blire att börja rita mönster och föra över skisserna på riktigt ritpapper så dem blir tillslut kan bli riktiga modellbilder. Postar en bild när dem är klara :)

Känner mig stolt idag, lyckats göra bort 2 skoluppgifter och pallrat mig på gymmet.
Alltid när jag väl tar mig till gymmet fattar jag inte varför jag inte varit där på så länge. Älskar ju att träna. Har som mål dem här sista veckorna innan jul all äta smalt och bra å träna rejält, så kan man frossa utan dålig samvete under julen.
Men varje gång jag gymmar bli jag grymt sugen på boxning, lovar mig själv att jag ska börja om igen och träna hel hjärtat när jag flyttat och har tid. Är ju så sjukt roligt.
Brukar se nån match då och då, hoppas dem har nån här i stan snart så jag får se live. Hittar munskyddet ibland och börjar längta. Finns endel boxningsbloggar att bli inspererad av också bla Mikaela Laurens, kollar den om du också har en förkärlek till boxning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
KLicka för feed
stats.blogg.se