Jag kysste henne våldsamt



Mina första tygbeställningar har kommit ! Beställde tyger till projektarbetet i fredags och ett brunt paket med två av tygerna stod utanför dörren när jag kom hem tidigare idag.
De är två stycken Supplex tyger (riktigt sköna dubbelstrechiga tyger) , en i svart och den andra i olivgrön. Innan veckan är slut borde resten av tygerna jag beställt också, så nu brörjar man äntligen få upp taggen på projektarbetet.


Måste tipsa om årets bästa radioprogram som började idag: Musikhjälpen
Om du inte vet vad de är ratta in P3 och lyssna eller klicka in Svt2 då hela arragemanget sänd live 24/7. Varje år det varit har dem samlat ihop pengar till olika bra grejer. Iår går alla pengar dem samlar in till att Flickor runt över världen ska få gå i skolan. Önska en låt och skänk pengar nu!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vad kul att tygerna kommit :).

Vilket fantastiskt tips- lyssna på ens(kanske)favvolåt samtidigt som man gör en god gärning, grymt!

Kram<3

2011-12-13 @ 19:47:50
URL: http://abrokenheartedprincess.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
KLicka för feed
stats.blogg.se