I'm a loser babe so why don´t you kill me?

Hemma efter en mysig kväll med Jennifer, middag och mys på kalles.
Kom hem från Bryssel sent igår kväll, sliten som jag var sov jag igenom väckarklockan imorse och kom försent som vanligt till skolan. Varför det är så enkelt att kliva upp när man ska jobba och så svårt när man ska till skolan kan man ju undra..
Bryssel var väldigt spännande, givande och trevligt på alla sett, kommer senare inlägg om händelser och reflektioner om det.
Nu är jag hemma i lägenheten, har nudlar på spisen och hör det bubbla på avstånd. Resten av lägenheten ser ut som ett mähä ellet jehu, hur som så orkar jag inte ta tag i det. Pant och glasburkar står lite varstans, en ihop knölad luftmadrass i enahörnet, flyttlådor i det andra.
Nånstans inuti röran finns jag och innuti mig finns en förlängning av det.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
KLicka för feed
stats.blogg.se