2011

Om jag skulle beskriva det här året med 3 ord skulle det vara:
TRÖTTHET
, FRUSTRATION och KÄRLEK

Det här året har det hänt mycket, jag har träffa mycket nytt folk, lärt mig för livet och allmänt fått en ny syn på allting. Men det känns som om jag jagat livet och det har jagat mig. Såhär sista natten på 2011 ligger jag ensam i min säng och hoppas allt bara kunde stanna till en stund.
Det här året har ändå varit bra, jag har haft fullt upp och haft folk omkring mig nästan konstant men samtidigt jag har så ofta känt mig otroligt ensam. Det hoppas jag blir annorlunda nästa år.
Hoppas 2012 blir fyllt av spännande äventyr och människor och massor av kärlek och trygghet.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tack för ett underbart 2011! Nu rockar vi 2012, bruden <3

2012-01-01 @ 17:04:36
URL: http://abrokenheartedprincess.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
stats.blogg.se