Vi var aldrig kära i varann men det känns precis likadant

Fan , varför går man inte å lägger sig? Har ont i skallen och ögonlocken är tunga, men att krypa ner i en liten tom säng i ett kallt emligt rum kändes inte frestande.

Förra helgen var kung, en riktigt bra marknadshelg. Och som vanligt i livet blir ingenting som man tänkt sig.
Veckan sen dess har gått snabbt och man undrar ju om man hunnit göra nått vettigt.
Demonstration mot rasism i måndags iallafall, det är nånting vettigt.
Annars har jag lyckats låsa ute mig igen och vart tvungen att klättra in genom fönstret, har lyckats kasta bort mina enda vantar i pappersinsamlingen, klantat till det med biljettbokning, inte gjort läxorna och spenderat för mycket pengar.

I fredags tjuvåkte man på företagskortet (förlåt!) till Umeå och Jill, hade en hel mysig kväll med för mycke kakor.  Tog mig hem till Lycksele tidigare ikväll och överraskade mamma bara för att vara snäll och imorgon åker jag tillbaka till älskade Skellefteå igen.
I helgen har jag uppehåll från allt var fest heter, ett smart val tror jag och är faktiskt stolt över att jag klarat det.

Nu då, kanske borde man sova? Nja, lyssnar nog på Melissa H. en stund till och funderar över livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
KLicka för feed
stats.blogg.se