Förlåt för att jag aldrig sagt förlåt!











Alla borde beaka sin inre tant.
Har insett att jag kommer bli en sån där jobbig tant som sätter och lappar, klagar hos hyresvärden och snokar på alla grannar.
Just nu är den lilla sura tanten i mig inte allt för långt borta. Börjar bli less på att det är så lyhört i mitt hyreshus. Måste jag behöva skruva upp stereon så jag ska käka för att slippa höra ena grannen ha sex och den andra gräla med sin mamma och spola oerhörda mängder vatten? Tydligen.
Men lugn jag kommer inte sätta upp nån lapp i trapphuset om att man inte får spola vatten i 20min i sträck mitt i natten eller stöna hur högt man vill.
Jag beakar istället min inre tant med att sticka (just nu en tubhalsduk och en mössa) ta en kaffetår och klaga över min stela kropp. -Kram


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha, watch out! Kirri är på krigsstigen ;)

2010-11-20 @ 11:56:52
URL: http://abrokenheartedprincess.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
KLicka för feed
stats.blogg.se