Vad spelar de för roll om jag skriker högre än alla andra?

Veckan har spenderats i Skellefteå och avslutningsdagen i Onsdags var riktigt skoj,
Tack till alla som gjorde den kunglig! Imorse klockan 0800 kom man fram till Lycksele och efter en dag av firande här så drar jag hem till älskade Skell imorgon mitt på dagen.

Det är konstigt att man saknar vissa trots man inte borde, det är skönt att veta att man har en ny vän å det är otäckt att inte veta var framtiden ger.  Men nu har jag iaf inkomst i sommar och kommer semestervikariera på BBV14.

Nu taggas sommar, 18års dag, uppkörning och mängder av bus.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hoppas att jag får hänga med dig åtminstone två gånger i sommar? :)

Postat av: Lisa

Du är bara avis på mina drömmar, erkänn ;)

2010-06-16 @ 19:03:47
URL: http://sneakylisa.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Absolut, ska försöka ragga upp någon snygging som kan få värma mig om natten ;)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
KLicka för feed
stats.blogg.se