Tanken slog mig när jag åkte på spö.

Vi trotsade kylan och gick ut, drog en snabb visit på stan och kära dollarstore.
Men svidande ansikten och bort domnade ben och tår, förtjänade jag, Lisa och Lill Aina en lång fika hos mig.

Huvudvärk och Bakiskänslor heladagen, så får se var det slutar. Man börjar undra vad man egentligen gjorde igår?
Men blir träning på gymmet ikväll så förhoppningsvis blir det bättre med träningsvärk och mjölksyra på det hela.


Bra musik: Laakso, Kristian Anttila, Markus Krunegård, The Smiths

Kommentarer
Postat av: Anonym

Anttila*

2010-01-09 @ 15:22:43
Postat av: Jennifer

Markus :*

Laakso :*

Anttila :*



Du har väldigt bra musiksmak! :)<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
KLicka för feed
stats.blogg.se