Sol,vind och vatten å en pripps i handen.

Bilen är fortfarande på lagning här i Lycksele, så vi fick använda benen och gå till Simhallen för att få simma och bästa av allt; jäsa i bastun.
Har varit ganska duktig med träningen i veckan , två pass i gymmet , Boxning i onsdags och Simning nu i morse. Lite stolt är jag ändå, fast biceps måttet fortfarande ligger på 26. Så inte slår man Sara med sina 28,5 eller Morsan med sina hela 31 centimeter. Man kan ju inte alltid vara på topp ;)

Bytte till mig lunch efter simningen och kära mormor och morfar, blev kvar lite för länge och ringdes för en runda på dollarstore men fina människor. Så nu är kvällen räddad, götta är införskaffat inför Melodifestivalen-kväll på Ernsterikssonsväg. Kram


Lite sommar skulle inte sitta fel, gräs mellan tårna och vindar från havet.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ja, si.. Ni lyckselebor är inte riktigt friska ;).

Själv går jag på AHA, har hört att dom är bäst så :).

Ojaaaa! <3 :D. Kan knappt bärja mig<3.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
KLicka för feed
stats.blogg.se