Beslutet om Slutet

Krunegård på radion och jag längtar till Umeopen i Mars, Hela livet är så underbart.
Kom till Lycksele igen efter halv 7. Så är här i inlandet igen, eller inavels-lycksele som det också tydligen heter.
Iveckan har man avverkat halva teorikursen och gjort Riskettan, så kommer närmare och närmare det älskade körkortet. Är taggat till tårna.

Fortsätter med att skanna in gamla fotografier, här är två stycken där jag tydligen var små busig när mamma vill ha fina kort på mig breve Vindelälven. Två tanter satt på bänken och skrattade åt mig, och inte kunde man göra en sånn fin publik besviken.



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vilken körskola är du på?

Postat av: Linda

Haha så jävla söt :D

2010-02-11 @ 12:58:30
URL: http://squiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
KLicka för feed
stats.blogg.se