Snöbada med mig?

Lugn och Ro. Sitter i köket hemma i Lycksele med en kopp te i handen och kan ta det lugnt för mig själv en stund. Är inte alltid man får tid för det.

Dagen har bestått av: Brutalt vaknande, Törst, Hunger och Huvudvärk, 2,5 timmar buss till Umeå, Stan med Anna och Lisa, 2 timmar buss till Lycksele, Ihop samling på Brobacka, 18års firande på Manhattan och vidare mot Starwars-maraton hos Tony.

Gårkvällen blev spontan och jävligt trevlig, då man drog fest i sin lilla 20kvadratare på Norrvalla. Härliga människor och bara lyckliga minnen. Även om vissa händelser kanske inte ska nämnas allt för högt.

Och Mamma om du läser det här, så när jag sa Filmkväll så var det kod för "oroa dig inte" och  Nån följer mig nog hem för "Jag hittar från hallen till vardagsrummet". Och du om Hyresvärden hört av sig så var ledstången i trapphuset redan trasig när vi kom.  
Morgonen var kanske inte lika rolig att vakna upp till, storstädning sker först på tisdag. Längtar inte..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
KLicka för feed
stats.blogg.se