Nothing goes as planned

Allting känns så osäkert, framtiden så oviss.
Skolan börjar om 9 dagar och jag är inte taggad,
jag som just vant mig att bo i Lycksele igen, att jobba istället för att plugga.
Blir orolig nu när allvaret ska starta igen, allting på samma gång.

Måste bara skryta. Har dem senaste två veckorna (fram till igår) lyckats hålla mig undan allt som heter alkohol.
2 vita veckor !! . Kan säga att det var ganska längesen det ens var en hel vit vecka. Så tycker jag får vara lite stolt.

Och imorgon är man ledig från jobbet, känns ruskigt skönt. Sen bara två arbetsdagar kvar i sommar.
Onsdag var min enda lediga dag i veckan, tog bussen och åkte till Marcus och hälsade på i Ånäset. Synd bara att tiden går så snabbt när man har det bra.  Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
KLicka för feed
stats.blogg.se