All the crazy shit I did to night

Kollar igenom festbilder och är sjukt partysugen, inte vettigt på en måndagkväll.
Helgen och dagarna innan har varit riktigt bra, och är stolt att jag tog mig till öltältet i Lördags efter att man inte tog sig riktigt ända fram kvällen innan.  Men vad fan, ibland går det åt helvete.
Den 30onde varje månad har dem senaste 5 månaderna inte precis varit perfekta rakt igenom.

Annars har man hunnit man hunnit bada på Lyckan, dratt upp Emma (en Fiat 126a) i hela 95km/tim, råkat sjukanmäla sig, men ändå tjänat in pengar som mest spenderats på mat, dryck och vattenpipa.

Två veckor av jobb kvar och Marcus åkte från stan igår. Bror min drog iväg idag och föräldrarna kommer tbx i slutet på helgen. Så huset är tomt, lite väl tomt.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag kommer och livar upp huset, saknar dej.

2010-08-03 @ 17:55:09
URL: http://bertilsdotra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
KLicka för feed
stats.blogg.se