Ååhåka Pendeltåg, jag är en Loser baby jag har inget Körkort.

Trevligt, trevligt har man haft ikväll.
Började tveksamt med mängder av ombyten, lågt självförtroende och skolkataloger från 2001 och frammåt. Men just nu är jag glad , lycklig och fortfarande lite på pickalurven. Och siktet är inställt på sängen och får man inte ett samtal om en sista godnattpuss inom en halvtimma så lär man stanna inomhus till John Blund kommer dessutom.
Imorgon är den söndag, ångestens dag. Lär kännas mer än vanligt att man inte har gjort allt man skulle men det löser sig. Kan jag skjuta upp det, så är det kanske inte så viktigt ändå?

Råkade då hamna inne på Scoutstugan ikväll, Grattis till Christel som fyllde 21 förresten. Träffade  dessutom påväg mot stan och natta mat'n gamm forsdala människor. Var inte igår det.

Så lovet allt som allt får ett högt betyg trots att den största delen varit lugn och utspelat sig i Lycksele. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
KLicka för feed
stats.blogg.se