Samma nätter väntar alla.

Jobb, Arbete och Pengar.  Oroat mig över sommar- och extrajobb hela dagen, har diskuterats över allt och har fortfarande inte fixat nånting.  Lämnar cv'n till alla som vill ha och håller tummarna hårdare än hårt att det ska ge nånting tillbaka. Inkomst måste fixas !!



Bakat muffins och lyckats byta sängkläder ikväll,  Åström kom över och fördrev tiden med mig. Behövdes då kvinnan har fullt upp jämt och tid när jag inte har det.  Bara ta fram med Agendorna(almanackorna) och planera in nästa gång det passar, gärna tidigare än snart .
Imorgon får jag nog äntligen tag på min älskade agenda som varit i ABF's kopieringsrum på Haga i snart en månad.
Då blire att ta tag i livet igen och planera framtiden.

Än sålänge ser April se ut så här:
Umeå imorgon till Torsdag. Sen Lycksele lovet ut.
Troligtvis långhelg V.15 i Lycksele.
Körmanifestationen, Berättarfestivalen
Artonårs-firande, Klassfest?(Komigen HVare, vi behöver en klassfiesta nu!!)
Och självklart första doppet och eldning på Valborg!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Innan lovet är slut måste vi planera och samköra våra agendor, så enkelt äre!

2010-04-07 @ 17:11:51
URL: http://bertilsdotra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
KLicka för feed
stats.blogg.se