I've got my motor running, my motor runnig

Hej! Ditt mobilnummer har nu flyttats till Telia Refill.
Nu har jag bytt kontantkort, gått över och tillbaka till den mörka sidan. Jag har telia igen. Surt för alla ni Halebop:are som jag inte kan ringa gratis längre. Men mina gratis sms tog slut igår och det blir billigast på det här viset.

Pratade för en stund sen med Åströmarn och blir alltid små inspererad nät jag gör det, måste nog tvinga folk att ställa upp på fotografering här till helgen.
Idag blev annars en kort dag och enlig "mitt schema" så hade jag en timmes lektion först på morgon. Men hängde med på matten så inte mina pluttifikations kunskaper ruttnar bort. Så efter mat och prat så for jag mot stan då resten drog på datorkunskap med Saddam Hussein.
Efter att inte hitta dit man vill hitta och tappat bort det jag inte borde tappat bort tog jag 2 bussen till Bolistan.
Men nu ska jag ut och springa sen blir det brödbak sku jag tro. Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

NOOO inte telia :/

2009-09-01 @ 19:42:36
URL: http://sneakylisa.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jag tycker det låter bra med både Telia o inspirationen/fotograferingen.

2009-09-01 @ 22:02:37
URL: http://bertilsdotra.blogg.se/
Postat av: M

2009-09-01 @ 22:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
KLicka för feed
stats.blogg.se