Vilken färg har stjärnan, älskling ?

Floravägen 35 , 34kvm och kanske,kanske,kanske blir den min. Får veta tidigast på måndag om det blir jag som får hyra den eller inte.  Vandrade iväg dit på visning igår innan tre och den var riktigt fin. Vågar inte hoppas på för mycket, men det är svårt när den var så pass vacker. Balkong och klickgolv. Riktigt kök och fräsch toa, 5 garderober och stora fönster Kan det bli mycket bättre ?
Har just smält hämtpizzan som hämtades från äckel-Lorentus efter jag kom med bussen, testar glasögon bågar och funderar vilka man borde satsa på. Lägger upp bild sen så man får höra nån ärlig kommentar :)

Nu väntar en snabb dusch, men kan berätta för er som inte fattat att jag är i Lyckselestan i helgen. Åker no till Skellefteå på måndagmorgon igen. Ha en toppen helg, det ska jag iaf. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
KLicka för feed
stats.blogg.se