Hjälp mig andas!

En riktgt bra helg har det varit, lite för mycke kolhydrater men det tar vi igen genom att skippa idrotten och äta husmans på idrotten istället ;) Vuxet, oja.
Nä men igår blev min broder ett år äldre och hela Lycksele en erfarenhet rikare, tänk att lilla Lycksele ska vara med i Körslaget iår. Synd att man ballade ur och inte sjöng för den en-mannade-stockholms-juryn men vi sjöng ändå i närheten av Roger Pontare och kanske kanske kommer vi att glimta förbi på Tv-skärmen när programmet visas.

Tyvärr så fick jag inte hyra lägenheten som jag var och tittade på i torsdags, men till 98% chans kommer jag flytta ändå i morgon.  Har nämligen en möblerad lägenhet i punkthusen som står och väntar.   Det är ett ogiltit andrahands kontrakt och bara i en och en halv månad, men inte dåligt det.   Har nu bott här i Boliden i nästan en månad och det är nog kanske tid att ta ett steg frammåt.  Men är ändå ett stort lyckopiller idag, mysig morgon och sen skola mellan 12 och 16. Glad,glad,glad är man . Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
KLicka för feed
stats.blogg.se