PANIKEN!

Jag har tappat min mobil, min vackra ihop tejpade samsung är borta. Troligtvis föll den ur Hemköps påsen när jag kastade mig ur bussen efter att jag råkat slå till en svart-asylman som sen började stöta på mig.
Den är avstängt och går inte att ringa efter, ringde busstation men bussarna töms inte förrän imorgon bitti.
Vart är den? Hur beroende är man egentligen, när man känner sig handikappad av att inte ha den?
Kommer bli galen innan imorgon, tänk om den inte finns när bussarna töms imorgon?

Måste fortsätta packa, det blir flytt imorgon till andrahands lägenheten på Getberget. Genomstädning och läxor ska oxå hinnas innan i morgon. Men om jag springer nu till nästa buss som kommer in till Boliden från stan så kanske telefonen min är med. Snälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
KLicka för feed
stats.blogg.se