Underbart

Bor nu å Odalgatan, på andra våningen i ett vitt fint hus. 20kvm stor lägenhet och kunde äntligen igår börja flytta in alla saker. Hyresvärden tyckte lägenheten såg fördjävlig ut efter utstädnigen och ville renovera om så igår fanns bara tid åt bort städning av slipdamm och försöka få det beboeligt där tillsvidare.
 Helgen som var va toppen, Skellefteå- fredag sen mot Umeå och vänner hela dagen. Kom till Lycksele med åtta bussen och resten av helgen spenderades med Jim och fick även in lite hårfärgning, övingskörning och kladdkakebak. Längtar redan tills nästa helg, men veckorna är fan inte dåliga dem heller.

 Snart ska jag dra mig mot stan och försöka ta mig till Boliden och hälsa på (Snylta)
Får passa på att köpa glödlampor och en vattenkokare när jag ändå är där.

Tråkigt inlägg, men snart ska jag bättra mig snart. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
KLicka för feed
stats.blogg.se