Lördag, och Lycksele igen.

Kom just tillbaka till Lycksele igen, nu är det helg och det är lov.Snön ligger på backen och det börjar verkligen närma sig vinter.  Dock verkar alla vara sjuka, om det är baconsjukan eller bara vanlig förkyldning vet jag inte med sjuk är folk iaf. Men jag hoppas ni kryar på er och det snabbt !

Igår blev man rökförgiftad och gjorde upptäckten att man inte hade mer än 4 öre på kontot, men hade väldans rolig kväll ändå.  Den här dagen har spenderats med släckta som hälsa på, Skellefteå mot AIK på Skellfteåkraft Arena och mat på Lilla Kina. 
Ska fortsätta packa upp nu och sen inatt blire å möta upp med folk på Ansia.
Ha ett toppen lov, för det har då jag tänkt. Kramen

Kommentarer
Postat av: Malin

jag funderar på det;D

men isf blir det vid jul!

2009-11-08 @ 11:26:40
URL: http://mkwiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
KLicka för feed
stats.blogg.se