Dem hade mycket att säga, men vad var det dem sa?

Är i Lycksele ihelgen, när ska ni få snö här egentligen?
Blir nog en lugn helg, men man kan ju alltid hoppas, är alltid redo och är fest sugen nanting nu.
5 dagar skola kvar nu sen helg, en veckas lov och 3 veckor av praktik . Underbart skönt att slippa skola men har ändå mattematik och franska steg 4 som flåsar mig i nacken. Ska inte klaga alla andra verkar ha berg av läxor.

Just nu saknar jag en ängel, min bästaste mormor, en kram och en fylld mp3. Förhoppningsvis har man allt innan helgen slut, men kan kan ju inte hoppas på förmycket.

På Onsdag får jag äntligen min soffa och köksbordet till lägenheten, kan börja borra i väggarna och bo in mig på riktigt. Längtar, det är så tråkigt när alla väggarana stirrar på mig med sin brutna vita färg.  Ska skärpa mig med bloggningen sen när man har internett, nu när man bara sitter en gång i veckan funkar det inte.   Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
KLicka för feed
stats.blogg.se