Take me back to the start.

wosh, snabbt blev det onsdag eftermiddag. SP1 trängde ihop sig i C2, bytte blickar fyllda med panikångest och längtade långt bort från ett Samhällsprov om Sveriges Statsskickt. Suckar och rop på hjälp hördes från flera håll och efter 15.00 lämnades en drös papper in och folk började tagga långledigt istället.
Men man måste ju tänka positivt, det kan inte gå värre än på franska diktamen förra fredagen(2 av 11 godkända elever). Bra Kämpat ! :)

Dagens allra bästa var att jag äntligen fick träffa min ängel, det gjorde dag så obeskrivligt mycke bättre.

Mycket cykelåkning har det dessutom blivigt och jag måste nog pallra mig till Puls på måndag folk med svaga med kan ju bli lidande. Sist av allt skickar jag en krya-på-er kram ut till er sjuklingar för Kristina hon är så gott som frisk. Hade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
KLicka för feed
stats.blogg.se