- en annan tanke

Klickade runt på Spotify och kunde ju inte undvika att lyssna på Coldplay. Men så började låten The Scientist spelas och jag tänkte: Vilken härlig låt, men är det verkligen dem som gjort orginalet?
Kände i benmärgen att det inte stämde,det var ju en kvinnoröst som jag hörde i mitt huvud. Då slog det mig, Olivia sjöng den  för en vecka sen på estetkonserten. Otroligt synd för den lär knappast gå att få tag på. Nu kommer hennes version vara den som är orginalet, men man kan alltid hoppas att den blir inspelad :) För versionen var underbart fin.


Här kommer en taskig bild på innehållet av mitt mystiska 4 kilos paket. Minoltan är laddad med film, och nått enstaka fotografi är tagit.
Men lär fara ut på en foto runda här på lovet, är du på? 
Så det blir bara imorgon och på onsdag kvar och sen slipper man skolan en liten stund till.
Fast imorgon väntar prov och likadant på onsdag, så mest av allt hoppas jag att tiden går snabbt och jag vaknar upp imorgon av att solen lyser in och att mobilskärmen visar  Fredag den 12 Juni. Kram



Kommentarer
Postat av: Grönhuset

Jag är definitivt på !

2009-05-19 @ 12:45:22
URL: http://bertilsdotra.blogg.se/
Postat av: Fridulf

jag skulle vara på om jag inte skull bort :( nån annan gång? :)

2009-05-19 @ 18:21:40
URL: http://ettannatnamn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
KLicka för feed
stats.blogg.se