And history books forgot about us.

Jag har ingen dörr. Istället hänger en lång filt över öppningen där en dörr brukar vara stängd. Det går inte att andas om det gapar en tom dörröppning ut mot ingenting.
Det finns inga dörrar på varken över eller undervåningen, så nu blire att duscha i det öppna bakom ett halvt genomskinligt dusch-draperi. Hur lätt är det att kolla om en dörr är låst när den inte finns?

Regina Spektor hörs från högtalarna och jag vill inte sova, snart är det helg och det betyder en ny start. Kram

-----
Karin: Hur mår du?
Jag: Det känns som om jag har en massa repor i skivan.
Karin: I nästan alla mina favoritskivor är det hack...

                                                   ur Vingklippt Ängel av Berny Pålsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
stats.blogg.se