Nobody wants him, He just stares at the world

20 skoldagar kvar till sommarlov. Så lite tid att hinna så mkt på.
Kom för en stund sen hem från en estetkonsert i missionskyrkan.
Planen ikväll var att springa men jag ångrar inte att jag följde och lyssna, för dem var jätte duktiga. 

På torsdag blire niornas musikal och jag hoppas nästan att dem spöar skiten ur våran, men när jag å Åström var där i morse så verkade det inte som om dem skulle göra det. Fick sjuklig längtan efter musikalen vi gjorde förra året och ville helst inte åka till skolan.
Vi makade oss tillslut dit och jag imponerade på Lennart med mitt angagemang på svenskan (eller?). Sen bleve redovisning på historian och Sara var jätte söt i puffbyxorna och puffärms-jackan som jag å Mickan hämtat när vi var hos musikalgänget. En lektion kvar och det blev ett misslyckat naturprov. Dagen kändes otroligt lång trots lite lektioner och pannkaka till lunch.

Just nu kör vi old-school och Black Sabbath sprutar ut ur högtalarna.
Dessutom fyller underbaraste Lisa år idag - En extra stor kram åt henne :*





Kommentarer
Postat av: Mikaela

Sara luktade säkert mumsigt gott sedan om inte hon gjorde det värre vill säga.

2009-05-12 @ 23:28:41
URL: http://bertilsdotra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
stats.blogg.se