Sommar snart?



Idag har jag fått ett paket, fyra kilo vägde det och när jag for till okq8 för å hämta det så, så var det fel skickat och jag blev tvungen att ta mig till stor ica för att få det. Är super glad och hel taggad på innehållet. Bilder kommer i morgon..

 Annars har dan vart bra, bara två lektioner + en bit av en "föreläsning". Har dessutom nästan betalat av alla mina skulder och fick veta att jag har jobb på Nybruket i slutet av sommaren. Kaffe med allra finaste MIckan efter ett  otajmat musikalbesök i morse och lunch i över en timme var härligt. Nu ska jag iväg och äntligen se musikalen, folk säger den är bättre än vad våran är och att vissa måste ses sjunga.

Ge mig sommar, Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
KLicka för feed
stats.blogg.se