Don't waste no time, the streets are on fire.

Solen skiner och det är bara sådär 28 dagar kvar till sommar lov. Underbart.
Dagen har blandats av snor, huvudvärk och massor av kramar.  Förkylningen som jag kände var pågång har lagt in en högre växel så det blir ingen SP-fest för min del ikväll, synd men får tagga Kulturnatta nästa vecka istället.

Kvällen spenderas troligtvis halvt medvetslös med näsdukar i högsta hugg, men i morgon ska jag vara frisk. Det har jag bestämt. Endel oljemålning lär nog också förkomma och inknappradet av koden *101# bara för att kolla så min ynka 69öre inte råkat 10 dubblats.

Publicerar en bild på det fantastiska paket innehållet senare ikväll :) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
stats.blogg.se