Skumtomtar och Demoner



Kom tillbaka till Lycksele från Sörnoret och Frida i Söndags. Igår och idag har spenderats i solen och med vänner. For till Husbonlidn och skrattade, grillade, badade och rakade bort endel hår med dem här brudarna ikväll.
Imorgon kväll far jag vidare till Gladaberg, kommer hem senare i veckan, men nås nog på telefon som vanligt ändå.

Fick "Känn pulsen slå" i  present, sträck läste boken i fredagsnatt och dem ynka förtio sidorna som jag inte orkade med lästes i söndags. Men jag måste säga att  den var bättre än mina förväntingar och jag älskade Berny Pålsson första bok (Vingklippt ängel) så alla som läst den första boken eller funderar på det . Tveka inte,läs båda. Dem känns i hjärtat.

Nån som har tält, pengar och körkort?


Kommentarer
Postat av: Lina

och mysigt hade vi!

2009-06-25 @ 21:32:29
URL: http://leijerholt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
KLicka för feed
stats.blogg.se