Kom och hämta en kniv..

Det bor en spindel på utsidan av mitt fönster.
Den får mig inte precis att må bra, men jag ser det som terapi att stirra som bessat på den.
Men det kryper i kroppen och jag skakar. Man får ta det i små steg, om jag kämpar lite så kanske jag såsmåningom slutar vara så förbannat rädd.  Måste tillägga att spindeln är sammanlagt kanske 1centimeter lång och ljusfärgad, den bor dessutom på utsidan av mitt tvåglasiga fönster, men är den mycket större så blir det outhärdligt. 

Imorgon är man ledig och på fredag har man gått ut första ring på Samhällsprogrammet. Känn glädjen, för nu är det fan snart mig sommarlov. Kram

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ska vi slå-vad-om hur länge den kommer att bo på ditt fönster?

2009-06-10 @ 22:16:21
URL: http://bertilsdotra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
stats.blogg.se