Sept Semaine

Vecka 7 har gått och det har vart en relativt bra vecka. En tjockar-vecka då den ända träningen blev simning i går och måndagens idrottslektion, å veckan har fyllts på men semlor, kladdkaka, thaimat och massor av annan göda.
Nästa vecka lär flåset komma upp mer trots att, en liten hypokondriker inom mig säger att mitt knä gör ont.
Det har vart dåligt på fotografifronten iveckan men favorit bilden måste ändå vara denna, tagen i onsdagskväll när Nasse firades. Nasse själv fastnade bara på foto som emo och på en bild jag skulle styckmördas om jag la ut. haha


Nu måste jag ut och andas, kall vinter luft. Tar min kamera med mig så ett annat fotografi blir nog taget. Annars ska jag sy ett överdrag till min värmekudde idag, men också plugga, planera, lyssna på underbar msik , äta bakpotatis och kila över till Åströms. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
KLicka för feed
stats.blogg.se