Platsen dit man längtar.


Söndag kväll igen och idag är det den första februari dessutom. Tiden går snabbt!
Helgen har vart hel slö, hela fredagen var jag bara trött, höll på och somnade på flera lektioner och sket i det jag skulle ha fixat efter skolan och kom hem och somnade framför TV:n. Resten av kvällen spenderades med telefonen, popcorn och filmen the Zodiac men somnade flera gånger och bestämde mig för att kräla mig upp och sova, då var klockan 23.00. Vilket är tidigt för en vardags kväll. Trött var man iaf.
Gårdagen var inte bättre , men såg filmen klart. Simmade och tog en fika på Duvan med mor. Började rensa igenom mitt rum dessutom och det börjar ta sig , snart är det riktigt fint :)  

Idag vare tänkt att man skulle ta sig en fotorunda ute och sen ikväll springa men när termometern visade -21 så kändes det inte så lockande med kalla fingrar. Så det blev Bullbak, läxor och mer om görning av rummet , sen har det som vanligt planerats galna uppfinningar och har fått höra att en viss person ska flytta. Och det känns hel skoj!!!

Förresten är mitt Kraja just nu Gladaberg.

Kommentarer
Postat av: Lisa

åhh ska du få flytta! :D jag hoppas allt går bara fint :)

2009-02-02 @ 07:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
KLicka för feed
stats.blogg.se