Gåshud och Förföljelsemani.

Skola igen och vill bara att det ska bli fredag. Gärna nu och direkt.
Glömde nycklarna  imorse för femti-elfte gången, tur man har vänner med plats i skåpet.!
Glömde dessutom att ta medicinen, att borsta tänderna och att packa med alla idrotts-saker. Säger då det ibland har man koll på läget ;) Kom till råga på det över tio minuter försent till svenskan. Duktigt känner jag mig.
Nu har jag hål i en tjugo minuter till och sen blir det Kalla Kriget med Sabour till 12.20.

Idag måste man parla iväg sig på stan efter skolan eftersom man var dödstrött i Fredags. Glasögon måste lagas och saker måste köpas. Idag kommer troligtvis nya inneboenden till vårt gulahus, för mormor och morfar får sin lägenhet omgjord och har ingenstans att bo. Blir nog inte så tråkigt, mer folk i huset och mormor är alltid söt.

Nu ska jag försöka leva mig in i rollen som seriemördare och göra klar min Gärningsmannprofil. Kram


P.S har 2.10 kronor på telefonen, det ska räcka i 17 dagar till så har du halebop så kan jag slå en pling,men annars svarar jag bara när det ringer. Och troligtvis en aning smidigare än i morse, Åström ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
stats.blogg.se