Vinterland och Hetvägg

Redan har det hunnit bli den 9 februari och måndag kväll. Dan har inte vart underbar , bara konstig och den lär vara bortglömd innan solen går upp imorgon bitti.
Helgen som var var riktigt bra, en av dem bättre på länge. Den fylldes av samtal, vänner och snö förståss. Folk klarade att hålla sig i skinnet och jag var rädd men fylld av glädje. Hela förra veckan snackades det skräckfilm och ihelgen blev det endel sedda också, men Barnhemmet finns fortfarande kvar osedd.
Ikväll struntade jag i boxningen och har bakat semlor i stället, nu fållar jag upp en underkjol och väntar på att bakvärken ska svalna. Nere i hallen väntar om jag har tur ett paket från LA Redoute, beställde en vecka sen och det hämtades ut av min papi som just kom från jobbet. Hoppas att paktet innehåller en fin morgonrock som antingen är lila eller grön, det faktist blir min allra första egna morgonrock i frotté, wounderful :D

 
Sista måste jag nämna att Leona Naess sjunger underbart fint och låten Ballerina blir bara bättre och bättre. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
stats.blogg.se