Ingentinget.



Morgonens känsla har hållit i sig hela dagen och dagen har helt klart bara gått på tomgång hela tiden.
Men har fått tillbaka skon som skickades med Skomakarn för ett tag sedan och tagit den första av tre vaccinsprutor.

Jag och bror min lyxade till det och bakade pizza till middag, mums. Lite blev över och bor nu i våran frys, nästa vecka får dem nog sällskap av massor av vårrullar , då det är marknad i Lycksele. 
 Nästa vecka har jag också X antal inlämnings uppgifter , läxor och två prov. Och känner mig låångt ifrån redo. Men först ska ju den här veckan ta slut och nu är ju det härligaste kvar av den.
Ihelgen blir det 50års firande i Umeå, som vanligt simning på Lördag, fotografering, syning och en hel del tid lär spenderas med vännerna. Kram


Bor du i ingentinget?
Här är skärpan är dålig och luften den är tunn.
Det är svårt att höra orden från din mun.
Här finns gator utav sten, 
vi balanserar fram på svaga ben.
Över broar och över is, upp på tak och in i gränder.
 Alla känslor skapar bränder.
Landet det har inget namn, här tar inga båtar hamn.
 Vindar blåser så husen tjuter , inuti sitter vi och njuter.  Fast i ingetinget , där ingenting är möjligt och ingenting finns till.
Fylld av illusioner som ingenting oss vill.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
stats.blogg.se