Don't look down.

Kylan håller i sig och jag är glad att jag sytt mig en risvärmare. Igår var jag på box för första gången på elva dar och det känns idag. Tiggde till mig av mamma och hennes kyliga händer en massage tidigare ikväll och känner att en helkropps-massage på ett spa åker upp på önskelistan till i sommar.
Läxor, inlämningar och prov knackar på dörren nu och jag vill inte öppna. Imorgon blire Ungdomskonferens, så man slipper lite skola iaf. Idag gick man lyckligt nog bara till 12.10 och på torsdag har man två lektioner. Skönt :)

Äntligen har jag fått glasen till glasögonen jag trasat sönder, men pengarna lagningen kostade sved som en kniv i magen, appropå det så fick jag ett VG+ på Gärningsmannaprofilen (Stolt flicka!). Min svenskalärare hade ett snack med mig idag dessutom så nu känner jag mig faktiskt sugen på att skriva och vara allmänt kreativ. Kramen

 


Aujourd'hui nous rendrons hommage en les mémoire par Åke, il serait de 39 ans.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Inte fy skam med ett VG+ inte. Vilken bakrund är det på första bilden, passar ihop med mössan. Men jag älskar ljuset och färgerna i bild två. Underbart.

2009-02-18 @ 07:30:36
URL: http://bertilsdotra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
KLicka för feed
stats.blogg.se