Simultankapasiteten.


Kom för nån timme sent hem från tha Bio i Lycksele , såg Benjamin Buttons med Ödlan eller Rödluvan som hon också kallas.  
Men nu sitter och lyssnar på musik som Oasis, The Dandy Warhols och Broder Daniel. Helt klart minnen och nutids nostalgi, Mysigt.
Idag har jag masat mig upp för å simma på lyckseles ofräsha urin badhus, tatt det lugnt, försökt få fram ord som inte velat det, hälsat på Ernst och fick då självklart smaka på FunLight och tillochmed en nybakad semla.
Sen blev det thai-mat och massor med skratt å efter en del bilåkning, snöplumsande, varuutbytande och pengaräknande så blottade jag mig på Stures . haha
Men nu ska jag göra klart ett presentkort, göra en tillfällig header, tjocka mig och sen blir det mys framför Weeds.
Imorgon bär det av till Holmsund, jag hoppas på en bra söndag. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
KLicka för feed
stats.blogg.se