something more.



Klev just upp ur badkaret där jag legat nån timme med hörlurar i öronen, fingarna är som russin och håret det är blött. Tränade mellan halv 7 och 8 och kände för att bara tänka. Så ett bad blev det.
Dagen har vart blandad men iaf bättre än igår, hade två lektioner med vikarie eftersom surfittan-fisk-moroten  är i Indien. Och annars vare bara samhälls och hål på skolschemat. 
Just det sen har vi också fått se på esteternas Coda , riktigt bra iår, så ni som inte sett den än borde passa på att gå imorgon för då går sista föreställningarna om jag inte har fel.  För ett år sen gick man i nian och jobbade förfullt på våran musikal som vi gjorde då, det var fan underbart roligt. Okej allt var inte skoj och jag blev förbannad flera gånger, men jag hoppas att man nångån i framtiden får chansen att vara med och göra mer sånt :)

Nu är det två hela dagar kvar till lovet, det ska bli så skönt. Kram

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Undrar hur min sista dag kommer att se ut. Du 'slutar' till 70% säkerhet innan jag. De två veckorna var (nästan) fantastiska. På flera sätt och jag satt föresten och kikade lite på några filer med Forsgren ikväll. Vi får ta det någon dag - Alla 100 filerna.

2009-02-26 @ 23:12:04
URL: http://bertilsdotra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
KLicka för feed
stats.blogg.se