Where did it all begin and where will it end?

Händerna skakar fortfarande och en svag metallsmak sitter fortfarande kvar i munnen. Har duchat och gjort mig fräch efter träningen, men det känns att man tog i och det lär det göra i morgon också. ;)
Måste bara få säga att det är skönt i sinne att ha kort hår, helst när det är blött, inget klibbande i nacke och på ryggen utan det bara torkar sig fint utan att man behöver ha en handuks-turban på skallen.

 Var hos optikern tidigare och glaset som var trasigt måste bytas ut. IIchh. Mucho diñeros som försvinner! Men byts bara ett så blir ett glas fint och orepat och det andra fullt med repor så kanske borde man investeria i helt nya brillor. Men det är ju inte precis billigare?  Ska iaf tillbaka på fredag och göra en syn-undersökning och sen får jag se, kanske kan det finnas några snygga och billiga glasögon som passar just mig? 

För ett år sedan exakt, var det skid-orienteringstävlig i Lycksele och det snöade förbannat mycket, jag var där och fotade(men en kamera som förresten dog mitt under tävlingen) och på bilden försöker några tapra funktionärer bygga ihop ett tak till ett av borden. Men idag och just nu ska jag ner och smaka på en av bullarna vi bakade igår. Kram 


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag har en plan eller en början till en idé som måste pillras på lite. Men det är hemligt så jag kan inte säga någonting mer om det här !

2009-02-03 @ 21:53:28
URL: http://bertilsdotra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
KLicka för feed
stats.blogg.se