Tisdagen den 10:de


 Semlorna blev godare än god och här har ni bildbeviset.
 Dock tråkigt att jag inte for och tränade igår, hade tänkt springa idag  dessutom men köldgränsen var passerad. Imorgon blir Nasse hela  sjutton år och då skippar jag träningen för att fira födelsedagsbarnet. Så  iveckan blir det snålt med träning, får väll ta igen nästa vecka.
 Idag har jag bara haft dåliga lektioner; historia, matte, naturkunskap..  mer behöver man inte säga! Men annars har dagen varit ganska bra,  endel motgångar men vilken dag är inte utan sånna?  Har läst lite  historia tidigare ikväll och ska försöka vara duktig och läsa lite mer  senare, men nu ska jag stycka till en zebra-kjol jag håller på nåla ihop  och sen sy fållen på kjolen jag nålade upp igår. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
KLicka för feed
stats.blogg.se