Burning a hole in my heart.

Sex veckor och Tre dagar sen det blev något skrivet  här. En hel del har skett sen sist; Glädje och Sorg, Gapskratt och Blodiga knogar. Men nu är jag på G igen, inspirerad och med framtidsplaner.
Imorgon är sista jobbdagen på Hemtjänstn för i sommar,
       på Söndag åker jag till Skellefteå och Boliden,
       på Tisdag börjar jag Hantverksprogrammet på Balderskolan.
Att börja om gymnasiet i en stad där man knappt känner nån, känns riktigt skönt. Att inte ha nån aning om hur dem närmaste åren eller ens veckorna kommer se ut känns likadant.
Jag menar på nått vis fixar man så det löser sig.
Men just nu kämpar jag för att hitta en liten lägenhet i centrum för ett pris som funkar.
 Så alla där ute, vet ni av nån hyresvärd eller nån ledig lägenhet i Ske-å så ge mig namn och nummer. För jag är riktigt intresserad av att få tag i nått snarast.

Rustatält  Har varit extremt usel på att använda digitalkameran å fotografera i sommar, men jag bjussar på en av dem få bilderna som tagits. Den här vackra bilden är tagen på Rovön, innan alla slutade sova, halluciniera, inte klara av att sluta le och bli tagna av väktare. Den är dessutom tagen utav Lina, som jag inte träffat sen den där lördagnatten på trästocks. Men imorgon ska vi ta en fika, det är efterlängtat.
Nu väntar en dusch och tre kladdkakor på mig. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
KLicka för feed
stats.blogg.se