Skavsår och toapapper.

Och snabbt blev det torsdag, idag har vi haft praktiskt hela dan och vissa personer stör man sig mer och mer på. Men  gudsförbannat härligt att slippa alla teoretiska ämnena både på torsdagar och fredagar.
Så imorgon blir mönsterkonstruktion, textil å bild och form innan jag tar 10 i 3 bussen till Umestan, det blir nog hel bra med mat tillsammans med Sandberg, träffa Ronnhed, inflyttning av folk,klippning och färgning och annat trevligt och sen tillbaka till Lycksele på Lördag eftermiddag/kväll. Har kanske till och med tillgång till en minneskorts läsare i helgen så man kan ladda upp lite bilder och bloggen slipper fyllas med text,text,text.

Imorse klockan 4.00 kom kusin tant Anna-Ida till bastuträsk med tåget, hon behöver boende i Umeå, så spetsa öronen och säg till om ni hör nått.  Själv kollade jag in ett korridorboende på Magasinsgränd här i Skellefteå igår, synd så kändes det inte okej att bo där och trots egen dusch och krypavstånd till Balder men jag fortsätter söka. Men nu ska jag ut och springa. Kram  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
KLicka för feed
stats.blogg.se