Running up that hill.

Hurrven, sitter å lyssnar på Placebo och letar fram telefonnummer som måste ringas imorgon.
Lång dag idag på börja halv 9 och sluta 4, lugn dag ändå då det var hål utimellan.
 Sista lektionen blev Franska steg4 på Kaplan, jag hittade dit och till sal F101, helt själv!  Stolt, måste jag säga att jag är.
 Franska lärarn kunde ju vart bättre, hon hade sen tidigare smeknamnet "FranskFittan" om jag förstod rätt. Men jag menar den tanten lär ju vara bättre än  "Surfittan-Fiskmoroten". Avgör själv, vad låter värst?
Jag tror nog Kerstin ligger i lä, det är nog svårt att slå hennes vredes utbrott och aggresiva men ledsna ögon.

Nu ska jag ta mig en promenad ner till Sidtjärn, ta en varm dusch och sen bara jäsa framför tv:n med körkortsteorin å lite fika Kramen


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tror det ska vara en gerbera.

2009-08-26 @ 11:51:25
URL: http://bertilsdotra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
KLicka för feed
stats.blogg.se